loading...
پی سی فور دانلود|بازی،نرم افزار،انیمیشن،فیلم،موبایل،کتاب
امیر رضا اکبری بازدید : 31 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد.. Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلمبرداری میتوان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واترمارک اضافه کرد و این یعنی شما میتوانید یک فیلم آموزشی بسازید. همچنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید. در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و میتوان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایندها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود. قابلیت های کلیدی نرم افزار: – امکان فیلم برداری تمام صفحه یا فیلمبرداری از ناحیه ای خاص – توانایی بزرگنمایی روی قسمتی از صفحه در زمانی مشخص – قابلیت اضافه کردن صدا ، عکس ، فیلم ، متن ، یادداشت و واترمارک به عکس و فیلم – توانایی ضبط فیلم و عکس تنها از منوها – امکان ویرایش محدود عکس و فیلم (تغییر سایز ، برش، چرخش، سیاه و سفید کردن و…) – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز۷ و ۸.

 

Ashampoo Snap عکس و فیلمبرادری حرفه ای از محیط ویندوز Ashampoo Snap 7.0.1

 

 

 

 


امیر رضا اکبری بازدید : 132 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

WinX HD Video Converter Deluxe نرم افزاری بسیار عالی برای تبدیل فرمت های ویدیویی می باشد که با پشتیبانی از پهنه وسیعی از فرمت ها کاربر را در زمینه تبدیل های فرمت های ویدیو بی نیاز می سازد. همچنین این نرم افزار دارای امکاناتی نظیر ساخت اسلایدشو از عکس های کاربر و تبدیل آن به کلیپ می باشد و همچنین قابلیت دانلود ویدیو از یوتوب بوده و دیگر توانایی جانبی نرم افزار اتصال و جدا ساخت تکه های ویدیویی می باشد. در کنار این امکانات پشتیبانی از فرمت هایی نظیر TS, MTS, M2TS, MKV, MOV, MOD, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MP4 و فرمت های HD از جمله امکانات نرم افزار محسوب می شود. توانایی تبدیل فرمت های HD به فرمت های معمولی و برعکس نظیر HD M2TS to AVI, WMV to HD AVI, از توانایی های اصلی نرم افزار محسوب می شود. بریدن قسمت هایی مورد نظر کاربر از ویدیو اصلی (Trim) بریدن قاب تصویر (Crop) و چسباندن قطعات ویدیویی به یکدیگر و همچنین قابلیت مهم اضافه نمودن زیرنویس به ویدیوها از امکانات مهم دیگر نرم افزار محسوب می شود. وجود تنظیمات حرفه ای هنگام خروجی گرفتن تبدیل فرمت ویدیویی باعث می شود در هنگام خروجی گرفتن کاربر کنترل کاملی روی فایل خروجی دارد. همچنین ۲۸۰ تنظیم از پیش تعیین شده برای دستگاه هایی نظیر آیفون و آی پد و… وجود دارد تا فایل کاملا منطق با دستگاه در اختیار کاربر قرار گیرد.

 

WinX HD Video Converter Deluxe تبدیل فرمت ویدیویی قدرتمند WinX HD Video Converter Deluxe 5.0.1.179

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 27 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در وب گردی با کامپیوتر و لپ تاپ دیگران به وجود می آید ، حال این کامپیوتر و لپ تاپ برای شرکت ، دانشگاه یا کافی نت باشد ، این است که نمیتوان لینک های Bookmark شده را به راحتی به دیگر کامپیوترها انتقال داد و یا اینکه لینک های بوکمارک شده در مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس و اپرا و کروم و… قابل انتقال به یکدیگر نیستند. کاربران معمولا برای این مشکل روش های مختلفی را امتحان میکنند که متاسفانه معمول ترین روش ، ذخیره لینک ها درون فایل متنی و سپس نقل و انتقال آن بین دیگر ویندوزها است. ولی این راه حل مناسبی نیست ، میتوانید به راحتی هرچه تمام تر این مشکل را حل کنید.LinkCollector نرم افزار قابل حمل و جالب است برای رفع مشکلات ذکر شده. با این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند بوکمارک ها را ذخیره کند و ضمن اینکه در جای دیگر از آنها به راحتی استفاده کند ، آنها را بین مرورگرهای معروف نظیر Internet Explorer, Firefox, Opera و Google Chrome منتقل نماید. بنابراین کافی است بوکمارک ها را با این نرم افزار ذخیره کنید و سپس درون حافظه فلش یا هر حافظه دیگری قرار دهید و به راحتی نسبت به انتقال و استفاده از آنها اقدام کنید. این نرم افزار قابلیت ویرایش بوکمارک ها و حذف و اضافه کردن لینک به آنها را نیز دارا می باشد. با این نرم افزار همچنین میتوانید از به صورت کاملا جداگانه از بوکمارک مرورگرها نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها در دیگر مرورگرها نیز استفاده کنید.

 

LinkCollector تبادل بوکمارک بین مرورگرها LinkCollector 4.6.7.0

 

 

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 19 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

PidginIM یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

 

PidginIM پیام رسان چندمنظوره PidginIM 2.10.3   لینوکس

 

امیر رضا اکبری بازدید : 20 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Litht Purple مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Litht Purple تم بسیار زیبا و تماشایی Litht Purple – آیفون

امیر رضا اکبری بازدید : 29 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

بدون شک Panoramic Calc Pro بهترین و حرفه ای ترین ماشین حساب مهندسی برای گوشی های پاکت پی سی یا همان ویندوز موبایل می باشد.  با این برنامه نه تنها یک ماشین حساب مهندسی کامل با قابلیت رسم انواع نمودار خواهید داشت بلکه از امکانات دیگری که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم بهره مند خواهید شد.

 

calcpro ماشین حساب مهندسی برای پاکت پی سی   Panoramic Calc Pro 2.9.0


امیر رضا اکبری بازدید : 22 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camera awesome android عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   اندروید

 

امیر رضا اکبری بازدید : 27 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن CleverPaint به‌شما کمک می‌کند تا عکس‌های خود را شبیه به نقاشی‌های حرفه‌ای کنید. کافیست یک عکس انتخاب کنید و سپس در چند بخش مجزا، به تبدیل بخش‌هایی مثل زمینه‌ی عکس، چهره یا اشیا و  جزئیات، عکس خود را شبیه به یک نقاشی کنید. در این اپلیکیشن Brushهای گوناگونی قرار دارد که استفاده از هرکدام می‌تواند نقاشی شما را به‌کلی متفاوت کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

cleverpaint عکسهای خود را به نقاشی تبدیل کنید با CleverPaint 1.1   آیفون و آیپد

 

امیر رضا اکبری بازدید : 18 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio یک بازی جدید با حضور پرندگان خشمگین خود منتشر کرده است. این بار در فضایی کاملاً جدید و سه‌بعدی! در بازی Angry Birds Go شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با خوک‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنید و با بدست آوردن سکه ماشین خود را ارتقاء دهید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. این اولین بازی از بازی‌های شرکت Rovio است که در آن فضای بازی کاملاً سه‌بعدی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds go بازی زیبای Angry Birds Go! 1.0.2   آیفون و آیپد

 


امیر رضا اکبری بازدید : 27 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

عنوان نقش آفرینی Final Fantasy VIII اولین بار در سال ۱۹۹۹ توسط استودیو Square Product Development Division 1 برای دو پلتفرم pc ,play station از سوی شرکت  Square Enix راهی بازار گشته و توانسته ۸٫۵میلیون نسخه کپی به فروش برساند. حال شرکت Square Enix نسخه ریمیک آن را که از Steam cloud و آچیومنت ها پشتیبانی می کند در شبکه استیم با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار در دسترس برای گیمرها قرار داده است و بازی دارای ویژگی های جدیدی نسبت به آن نسخه ی ۱۹۹۹ می باشد و یکی از آن ها اضافه شدن ویژگی  Magic Boost می باشد، این ویژگی سبب این می باشد که دشمنان را با یک باس فایت زیبا از صحنه ی روزگار محو کنید !

Final Fantasy VIII PC-iNLAWS

 

Final Fantasy VIII pc cover دانلود بازی Final Fantasy VIII برای PC

 

امیر رضا اکبری بازدید : 38 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

این باز در سایت دانلود ها یک بازی جالب و سرگرم کننده Phineas and Ferb: Robot King با فرمت جاوا و در سایز های ۱۶۰×128 ، ۲۰۸×176 ، ۲۲۰×176 ، ۳۲۰×240 را برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم . این بازی را که محصول سال ۲۰۱۰ شرکت Disney می باشد ، می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

phineas and ferb robot king 000 بازی جذاب و سرگرم کننده Phineas and Ferb:Robot King با فرمت جاوا


امیر رضا اکبری بازدید : 41 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Danger Dash یک بازی سرگرم‌کننده در سبک بازی محبوب Temple Run برای گوشی‌هایی که از جاوا پشتیبانی می‌کنند است. در این بازی شما باید با دویدن، پرش و سر خوردن روی زمین و با عبور از موانع در سر راهتان تا جایی که می‌توانید فرار کنید! هرچه جلوتر بروید موانع در سر راه شما بیشتر خواهد شد و بازی سخت‌تر می‌شود. با انجام دادن بازی امکانات بیشتری از آن نیز برای شما باز خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مناسب برای تلفن‌های لمسی است.

danger dash java بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9   جاوا

امیر رضا اکبری بازدید : 16 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب ۳D Guns Wheels & Madheads را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با سری UIQ و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

3D Weel Gun بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده 3D Guns Wheels & Madheads  سری UIQ

 

امیر رضا اکبری بازدید : 20 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Wondershare QuizCreator نرم افزاری عالی برای ساخت کوییز و تست های به صورت نرم افزار می باشد. این نرم افزار عالی میتواند به کاربر با استفاده از ابزار مالتی مدیا مانند عکس و ویدیو و فلش کوییزهای زیبا بسازید. برای ساخت کوییز انواع مختلف سوال قابل تنظیم است، مانند سوال های ۴ گزینه ای،سوالات تشریحی،سوالات صحیح غلط و ۱۸ نوع دیگر از سوالات که در نرم افزار تعبیه شده است. با وجود امکان قرار دادن عکس،ویدیو،صدا و متن میتوانید ضمن زیباسازی فضای کوییز از سوالات ویدیو و تصویری نیز استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار با داشتن قابلیت نوشتن سمبل های ریاضی و فیزیک و شیمی برای ساخت کوییزهای مربوط به این دروس نیز مناسب می باشد. یکی از امکانات فوق العاده نرم افزار وجود نوعی سیستم هوشمند است به این صورت که میتواند تعیین کرد که اگر تست شونده ای جواب سوال را درست یا غلط داد ، یا گزینه ای خاص را انتخاب کرد ، سوال یا سوالات بعدی برای متفاوت باشد. قابلیت محدود کردن زمان و تعداد پاسخ های غلط نیز وجود دارد. با توجه به مهم بودن ظاهر کوییز ، نرم افزار دارای قالب های از پیش طراحی شده است که کاربران میتوانند ضمن انتخاب آنها به شخصی سازی آنها نیز بپردازند. در انتها نیز برای مشخص شدن نتیجه کوییز انجام شده میتواند مشخص کرد که پاسخ در قالب فایل متنی منتشر شود و یا اینکه پاسخ امتحان به ایمیلی خاص ارسال شود. برای استفاده از کوییز ساخته شده نیز میتوانید آن را در قالب فایل فلش ذخیره نمایید یا به صورت فایل exe استفاده نمایید.

 

Wondershare QuizCreator طراحی کوییزهای نرم افزاری Wondershare QuizCreator 4.5.1.0

 

 

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 173 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Blumentals Program Protector نرم افزاری کاربردی و کوچک است که به وسیله آن کاربر میتواند به راحتی هرچه تمام تر نسبت به قفل کردن انواع نرم افزارها و بازی و به طور کل فایل های اجرایی اقدام کند. بدین ترتیب برای اجرای نرم افزارهای قفل شده کاربران عادی نیاز به وارد کردن پسورد دارند و بدون داشتن پسورد نرم افزارهای قفل شده به هیچ وجه قابل اجرا نیستند. این موضوع میتواند در حفظ امنیت ویندوز کمکتان کند و یا اگر افراد مختلف و کودکان از سیستم استفاده میکند بتوانید برای نرم افزارها و بازی ها کنترل داشته باشید و کسی بدون اجازه شما توانایی اجرای نرم افزارهای قفل شده را نداشته باشد. شما میتوانید برای هر نرم افزار پسورد جداگانه ای قرار دهید و به این صورت میتوانید به هرکس پسورد مربوط به نرم افزار مورد کاربردش را بدهید و این موضوع نیز در امنیت هرچه بیشتر یاریتان میکند و اینطور نخواهد بود که با لو رفتن یک پسورد تمامی نرم افزارها قابل اجرا باشند. همچنین خود نرم افزار به وسیله پسوردی مجزا که در ابتداا به آن خواهید داد محافظت خواهد شد. کاربرد با نرم افزار بسیار ساده است و به سادگی اضافه کردن و ارائه پسورد و پایان کار خواهد بود.

 

bluementals program protector قفل کردن نرم افزارها Blumentals Program Protector v4.6

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 13 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

مجموعه از جدیدترین محافط صفحه های طبیعت را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی می توانید در ویندوز های XP , 7 و … از آن ها بهره ببرید . اسکین سیورها تصاویر و یا انیمیشن های متحرکی هستند که در صورت کارنکردن کاربر با ویندوز در یک زمان قابل تنظیم ، به صورت خودکار برروی صفحه نمایش ، به نمایش در می آیند که کاملاً قابل تنظیم هستند و باعث صرفه جویی در انرژزی می شوند .

 

Colors Of Nature Screensaver دانلود اسکرین سیورهای طبیعت Colors Of Nature Screensaver 2013

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 17 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

 

EarthView نمایش زیبای کره زمین در ویندوز Desksoft EarthView 4.3.1

 

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 46 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Distortion Icon – آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۵۲ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت ICO ، PNG و PSD هستند .

 

Distortion Icon دانلود مجموعه 68 آیکون زیبا با عنوان Distortion Icon

 

امیر رضا اکبری بازدید : 63 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

Justin 2013 coveer دانلود انیمیشن Justin and The Knights of Valour 2013

 

ام انیمیشن: Justin and The Knights of Valour

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: پسر جوانی به بلوغ می رسد و رویای شوالیه شدن را در سر دارد و …

امیر رضا اکبری بازدید : 28 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

Monsters University Glory cover2 small دانلود دوبله گلوری انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

 

نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۷۶۴/۱۲۸۶ مگابایت

کیفیتBDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

توجه: دوبله‌های دیگر موجود در سایت‌های متفرقه با نام‌های آواژه و … که در توضیحاتشان از عنوان گلوری وام گرفته‌اند به‌هیچ عنوان ارتباطی به مجموعه گلوری ندارند. تنها نسخه دوبله گلوری برای اولین بار از طریق سایت دانلودها عرضه شده است. برای مشاهده‌ی خبر در وبسایت گلوری، می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

مدیریت دوبلاژ: مهرداد رئیسی، مدیر دوبلاژ نسخه اول ( کارخانه هیولاهای گلوری) و بنیانگذار گلوری انترتینمنت

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …

 

امیر رضا اکبری بازدید : 26 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v2

 

امیر رضا اکبری بازدید : 299 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

امیر رضا اکبری بازدید : 13 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.11 Final

 

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 42 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

National Geographic   42 Ways To Kill Hitler دانلود مستند 42Ways to Kill Hitler 2008

 

نام مستند: ۴۲Ways to Kill Hitler – 42 سوء قصد به جان هیتلر

سال انتشار: ۲۰۰۸

مدت زمان: ۴۵.۵۳ دقیقه

حجم: ۳۴۲.۳ مگابایت

کیفیت: DVDRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: هیتلر یکی از شخصیت های مهم روزگار بود. محققان تا به حال ۴۲ مورد سوءقصد علیه جان هیتلر را کشف و ثبت کرده اند. این مستند به بررسی وقایع مربوطه پرداخته و به کارگردانی Jon Taylor از شبکه National Geographic پخش شده است. اسنادی که اخیرا منتشر گردیده ابعاد تازه ای از تلاش های جسورانه برای کشتن آدولف هیتلر را آشکار می سازد. درجولای ۱۹۴۴، بمبی دراقامتگاه مخفی هیتلر در “ولفزلیر” منفجرگردید که طی آن سه ژنرال ارتش کشته شدند اما هیتلر فقط با برداشتن چند جراحت، زنده ماند.همه این داستان را می دانند. آنچه خیلی ها نمی دانند این است که دست کم چهل و یک سوء قصد دیگر نیز که همگی با هدف کشتن یکی از منفورترین مردان تاریخ شکل گرفته اند، در تاریخ ثبت شده است…

امیر رضا اکبری بازدید : 15 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

BBC Africa 2013 Countdown to the Rains cover دانلود مستند BBC   Africa 2013: Countdown To The Rains COMPLETE

 

نام مستند: BBC – Africa 2013: Countdown To The Rains – شمارش‌معکوس برای باران

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۳×58 دقیقه

حجم: ۳×471 مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: کمپانی مستند سازی شبکه ی BBC، توسط Kate Humble و Simon King به زامبیا سفر می کند. در این مستند آن ها زندگی حیواناتی که در کنار رودخانه ی Luangwa زندگی می کنند را در بازه ی زمانی خاصی در فصول مختلف مورد بررسی قرار می دهند و …

 

امیر رضا اکبری بازدید : 13 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

امیر رضا اکبری بازدید : 21 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

Love in the Animal Kingdom cover دانلود مستند Love in the Animal Kingdom 2013

 

نام مستند: Love in the Animal Kingdom – عشق در پادشاهی حیوانات

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم: ۳۹۶ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: حیوان ها می رقصند، ترانه می خوانند، عاشق می شوند و در برابر هرچیزی که برای پیداکردن و محافظت از شریک عشقی خود نیاز است می ایستند. برای خیلی ها، دلیل تمامی این روابط، بقای نسل این حیوانات می باشد. اما می توانیم این روابط را عشق بنامیم؟ در این مستند دلنشین نگاهی بر زندگی عاشقانه ی حیوانات می پردازیم و …

امیر رضا اکبری بازدید : 22 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

KLS Backup نرم افزاری کامل برای تهیه نسخه پشتیبان (backup) و همگام سازی می باشد که توسط ان کاربر میتواند به صورت بسیار ساده نسبت به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات داخل کامپیوتر و شبکه نسخه پشتیبان تهیه کند وآنها را درون لوح های فشرده دی وی دی یا درون حافظه ذخیری سازی نگهداری نماید یا انها را به سرور ftp منتقل نماید. نسخه پشتیبان میتواند به صورت فشرده شده با فرمت zip و ۷zip باشد یا فشرده شده نباشد. قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از بانک های اطلاعاتی sql database و همچنین تهیه نسخه پشتیبان از سیستم عامل و رجیستری ویندوز نیز در زمره توانایی های این نرم افزار می باشد. یکی از مهمترین نکات در نرم افزارهای پشتیبان گیری قابلیت همگام سازی نسخه های پشتیبان قبلی و جدید است به طوری که بتوان به سرعت فایل پشتیبان قدیمی را با تغییرات جدید همگام کرد تا وقت زیادی برای تهیه نسخه پشتیبان گرفته نشود که KLS Backup این قابلیت را دارد. همچنین قابلیت بازگردانی یا restore نیز حائز اهمیت است تا در مواقع لازم بتوان با بازیابی فایل پشتیبان اطلاعات را بدست آورد. قابلیت مدیریت فایل های فشرده نسخه های پشتیبان نیز در نرم افزار تعبیه شده است تا کاربر بتواند نسخه های پشتیبان را مدیریت نماید. محیط کاربری نرم افزار نیز بسیار ساده است و هر کاربر میتواند به سادگی از امکانات نرم افزار استفاده نماید.

 

kls backup تهیه نسخه پشتیبان KLS Backup 2013 Pro 7.0.1.2 Final

 

امیر رضا اکبری بازدید : 15 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

EVEnX QR Code Generator پلاگین فتوشاپ برای ساخت QR Code به صورت آفلاین درون خود فتوشاپ و بدون نیاز به اتصال به اینترنت می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی QR Code های با سایز و رنگ و قالب و بکگراند دلخواه بسازد و درون فتوشاپ از آن استفاده نماید. از این اطلاعات میتواند QR Code بسازید. URL (standard link and social network links as Facebook like, Twitter follow, googleplus profiles, Youtube channels) و Contact information (vCard 3.0 and MeCard format) و Calendar events و پی پال و لینک پرداخت و Wifi networks و اطلاعات جغرافیایی و SMS, شماره تلفن و آدرس ایمیل و متن معمولی . همچنین پلاگین با نسخه های مختلف نرم افزار Adobe Photosho CS/CS2/CS3/CS4/CS5/CS6/CC, و نسخه های مختلف نرم افزار Adobe Photoshop Elements 4/5/6/7/8/9/10/11/12 سازگاری دارد و در آنها قابل استفاده می باشد. 

 

EVEnX QR Code Generator ساخت QR Code به صورت آفلاین EVEnX QR Code Generator 2.2.0 فتوشاپ

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 22 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

Abex Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

 

abex document converter تبدیل فرمت اسناد به یکدیگر Abex Document Converter Pro 3.5.0

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 33 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Burning Studio : – رایت و پاک کردن لوح های فشرده rewrite – دارای ساختارهای متنوع برای رایت نظیر تنظیم سرعت یا باز یا بسته بودن لوح فشرده – ایجاد فایل ایمیج از روی لوح های فشرده – رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده – قابلیت ویرایش فایل های ایمیج – تهیه بک آپ از سیستم و رایت آنها به صورت ادامه دار روی دی وی دی – دارای ادیتور جهت ساخت و ویرایش کاور و لیبل – رایت و ریپ انواع لوح های فشرده صوتی – ساخت اسلایدشو از فیلم و عکس و موزیک – دارای افکت های زیبا جهت ساخت اسلایدشو – رایت فیلم ها روی دی وی دی و بلو-ری – ساخت منو های زیبا برای فیلم های وی دی وی – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Ashampoo Burning Studio نرم افزار رایت قدرتمند و کامل Ashampoo Burning Studio 14.0.1.12

 

امیر رضا اکبری بازدید : 10 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

HDDExpert نرم افزاری رایگان و کوچک است که میتواند کارایی مهمی برعهده بگیرد. مسلماً اطلاعات درون هارد دیسک سیستم برایتان بسیار حائز اهمیت است و هیچ دوست ندارید که آنها را از دست بدهید. بنابراین بهتر است سلامت هارد دیسک خود را پیوسته بررسی نمایید تا از خرابی ناگهانی آن در امان بمانید و در زمان مناسب نسبت به تعویض و پشتیبان گیری از اطلاعاتتان اقدام کنید. HDDExpert نرم افزاری است که اطلاعات شفافی را در رابطه با هارد دیسکتان به شما ارائه میدهد و با ارائه ترجمه ای قابل لمس از اطلاعات S.M.A.R.T. باعث می شود کاربر از میزان سلامتی هارد دیسک خود مطلع شود. S.M.A.R.T. مخفف Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology یعنی تکنولوژی مانیتورینگ ،آنالیز و گزارش خودکار است که اطلاعاتی را در رابطه با خطاها،سلامتی،عملکرد و درجه حرارت هارد دیسک ارائه میکند. مسلماً با دانستن این اطلاعات کاربر میتواند از سلامت هارد دیسک خود مطلع شود و دست به پشتیبان گیری یا تعویض قطعه بزند و اگر دمای هارد دیسک بالاست سرعت و کیفیت تهویه را افزایش دهد. سیستم گزارش دهی نرم افزار بسیار جالب است و میتواند گزارش دهد که در چه جایی ، چه خطا و شکستی رخ داده است. نرم افزار در پس زمینه سیستم فعال بوده و گزارش تهیه می نماید و البته بسیار ناچیز و غیرقابل لمس از منابع سیستمی استفاده می نماید.

 

HDDExpert بررسی سلامتی هارد دیسک HDDExpert 1.7.0.9

 

امیر رضا اکبری بازدید : 18 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

ETABS به طور خاص برای تحلیل و طراحی ساختمان ها تهیه شده است. با استفاده از این نرم افزار مدلسازی ساختمان ها بسیار راحت و سریع انجام می شود. برنامه ETABS تمام اجزای ساختمان را می شناسد و عناصر ساختمان را با نام تیر،ستون،بادبند،کف سازه ای و دیوار برشی شناسایی می کند. اکثر ضوالط مربوط به طراحی ساختمان ها به وسیله این نرم افزار رعایت می شوند. مدلسازی سریع ساختمان های منظم و غیرمنظم و تحلیل استاتیکی و دینامیکی و تحلیل غیرخطی استاتیکی و طراحی سازه های فولانی و بتنی از جمله توانایی های اصلی نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار ETABS برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ ارائه گردید و حیطه کاربرد آن تحلیل سه بعدی قاب های ساختمانی و طراحی عضوهای قابی و عضوهای پوسته ای دیوار برشی است. برنامه ETABS ابزار پیشرفته و کاملی برای مدلسازی و طراحی قاب های ساختمانی به صورت یکپارچه است. منظور از یکپارچه این است که این برنامه در مراحل مختلف مدلسازی مانند بارگزاری،محاسبه جرم طبقات،محاسبه محل مرکز جرم و مرکز سختی،محاسبه و پخش نیروی زلزله،محاسبه بار باد و تحلیل ساختمان به همراه پی ها و دالها،طراحی عضوهای قابی را به صورت خودکار و بر اسا آخرین پیشرفت های علمی برنامه ریزی شده است و مهندس محاسب را یاری می نماید. برخی دیگر از قابلیت های نرم افزار شامل مدلسازی هوشمند و ساده تر نسبت به دیگر نرم افزارها،در نظر گرفتن پیچش اتفاقی در هنگام اعمال نیروی زلزله،محاسبه خودکار بار باد،طراحی تیرهای مرکب و دیوارهای برشی،بهبود ایجاد مدل تحلیلی و…

 

CSI ETABS تحلیل سه بعدی سازه های بتنی و فولادی CSI ETABS 2013 13.1.3

 

امیر رضا اکبری بازدید : 61 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

 

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.1.1.1025

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 16 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

‫در شماره ی نخست که اکنون پیش روی شما قرار دارد ، مبنای کلی ما بر این اصل استوار است که مجله "پردیس گیم" را متفاوت با سایر مجلات بازی دیگر ارائه دهیم و فقط تمرکزمان بر روی نقد ، پیش نمایش و  مصاحبه نباشد و سراغ بخش های جدیدتری برویم که کمتر مجله ای و یا هیچ مجله ای به آن نمی پردازد.بنابراین در قدم اول ما با یک تیم حرفه ای کار را شروع کردیم تا مجله دو فاکتور بسیار مهم "حرفه ای بودن" و "متفاوت بودن" را در خود دارا باشد.با نگاهی به حالت کلی مجله،نوع مطالب،سبک و سیاق نگارش و انتخاب موضوعات مسلما به این امر پی خواهید‬

 

PG دانلود شماره نخست مجله گیم PardisGame Magazine August 2013‬‎

 

امیر رضا اکبری بازدید : 18 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

WinArchiver نرم افزاری بسیار توانمند و پر کاربرد برای کسانی است که با انواع فایل های فشرده نظیر  ZIP, RAR, ISO, 7Z, CAB, TAR و GZIP سرکار دارند می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت فایل های فشرده سازی شده که در ادامه مطلب تمامی فرمت ها را نام برده ایم، میتواند فرایندهای زیادی را روی آنها انجام دهد. ساده ترین فرایند خروج از حالت فشرده سازی شده تمامی فرمت های فایل های فشرده و همچنین ویرایش آنها و قرار دادن پسورد و همچنین قابلیت مهم mount کردن آنها به صورت درایو مجازی می باشد. توانایی تقسیم کردن فایل های فشرده سازی شده به چند فایل جداگانه که امروزه متداول شده است و بسیار دیده می شود هم توسط این نرم افزار انجام می شود.  قابلیت تهیه فایل های ایمیج (iso) از روی لوح های فشرده cd و dvd و همچنین رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. قابلیت قرار دادن پسورد برروی فایل های فشرده نیز امکان پذیر می باشد. 

 

WinArchiver مدیریت انواع فایل های فشرده WinArchiver 3.4

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 15 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

Evaer Video Recorder for Skype نرم افزاری کامل و کاربردی برای ذخیره و ضبط مکالمات صوتی و تصویری که با نرم افزار skype انجام می شود ، می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی با شروع مکالمات خود با نرم افزار skype میتوانید آنها را در فرمت های صوتی mp3 و ویدویی avi ذخیره نمایید. مکالمات دوستانه و یا مکالمات کاری جهت تهیه پادکست های صوتی و تصویری با اسکایپ بسیار با کیفیت انجام خواهد شد که این نرم افزار به راحتی آنها را ضبط و ذخیره خواهد کرد بدون اینکه کیفیت آنها کاهش یابد. امکاناتی نیز برای تنظیمات کیفیت درون نرم افزار تعبیه شده است. امکان ضبط مکالمات تصویری گروهی که همزمان با چندین نفر انجام می شود نیز وجود دارد و نرم افزار به صورت ساید بای ساید آنها را ذخیره خواهد کرد.

 

evaer video recorder for skype ضبط مکالمات صوتی و تصویری Evaer Video Recorder for Skype 1.3.11.21

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 12 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

برای ارتباط با سرورهای FTP داشتن یک نرم افزار کارآمد که بتواند کار برقراری ارتباط و همچنین تبادل اطلاعات میان سیستم و سرور را فراهم کند یکی از موارد کلیدی است. نرم افزاری که علاوه بر آپلود، کار دانلود را هم با بالاترین سرعت ممکن و با بهره گیری از تمامی استانداردها و همچنین امنیت بالا فراهم کند جز مواردی است که مدیران سایت ها به آن اهمیت ویژه ای می دهند. CuteFTP Professional یکی از همین ابزارهاست که شاید شناخته شده ترین نرم افزار در زمینه کار با پروتکل FTP‌ باشد. نرم افزاری که با هماهنگ شدن با استانداردها، شناسایی تمامی پورت ها، سرعت بالا در ارتباط، محدود سازی، امکان تعریف کاربران با دسترسی های مختلف و ده ها قابلیت دیگر توانسته میان کاربران حرفه ای به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

 

cute ftp.. برترین نرم افزار ارتباط FTP با نام CuteFTP Pro 9.0.0.63

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 1,328
  • بازدید کلی : 17,684
  • کدهای اختصاصی