loading...
پی سی فور دانلود|بازی،نرم افزار،انیمیشن،فیلم،موبایل،کتاب
امیر رضا اکبری بازدید : 18 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio یک بازی جدید با حضور پرندگان خشمگین خود منتشر کرده است. این بار در فضایی کاملاً جدید و سه‌بعدی! در بازی Angry Birds Go شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با خوک‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنید و با بدست آوردن سکه ماشین خود را ارتقاء دهید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. این اولین بازی از بازی‌های شرکت Rovio است که در آن فضای بازی کاملاً سه‌بعدی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds go بازی زیبای Angry Birds Go! 1.0.2   آیفون و آیپد

 


امیر رضا اکبری بازدید : 27 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

عنوان نقش آفرینی Final Fantasy VIII اولین بار در سال ۱۹۹۹ توسط استودیو Square Product Development Division 1 برای دو پلتفرم pc ,play station از سوی شرکت  Square Enix راهی بازار گشته و توانسته ۸٫۵میلیون نسخه کپی به فروش برساند. حال شرکت Square Enix نسخه ریمیک آن را که از Steam cloud و آچیومنت ها پشتیبانی می کند در شبکه استیم با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار در دسترس برای گیمرها قرار داده است و بازی دارای ویژگی های جدیدی نسبت به آن نسخه ی ۱۹۹۹ می باشد و یکی از آن ها اضافه شدن ویژگی  Magic Boost می باشد، این ویژگی سبب این می باشد که دشمنان را با یک باس فایت زیبا از صحنه ی روزگار محو کنید !

Final Fantasy VIII PC-iNLAWS

 

Final Fantasy VIII pc cover دانلود بازی Final Fantasy VIII برای PC

 

امیر رضا اکبری بازدید : 38 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

این باز در سایت دانلود ها یک بازی جالب و سرگرم کننده Phineas and Ferb: Robot King با فرمت جاوا و در سایز های ۱۶۰×128 ، ۲۰۸×176 ، ۲۲۰×176 ، ۳۲۰×240 را برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم . این بازی را که محصول سال ۲۰۱۰ شرکت Disney می باشد ، می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

phineas and ferb robot king 000 بازی جذاب و سرگرم کننده Phineas and Ferb:Robot King با فرمت جاوا


امیر رضا اکبری بازدید : 40 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Danger Dash یک بازی سرگرم‌کننده در سبک بازی محبوب Temple Run برای گوشی‌هایی که از جاوا پشتیبانی می‌کنند است. در این بازی شما باید با دویدن، پرش و سر خوردن روی زمین و با عبور از موانع در سر راهتان تا جایی که می‌توانید فرار کنید! هرچه جلوتر بروید موانع در سر راه شما بیشتر خواهد شد و بازی سخت‌تر می‌شود. با انجام دادن بازی امکانات بیشتری از آن نیز برای شما باز خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مناسب برای تلفن‌های لمسی است.

danger dash java بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9   جاوا

امیر رضا اکبری بازدید : 16 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب ۳D Guns Wheels & Madheads را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با سری UIQ و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

3D Weel Gun بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده 3D Guns Wheels & Madheads  سری UIQ

 

امیر رضا اکبری بازدید : 20 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Wondershare QuizCreator نرم افزاری عالی برای ساخت کوییز و تست های به صورت نرم افزار می باشد. این نرم افزار عالی میتواند به کاربر با استفاده از ابزار مالتی مدیا مانند عکس و ویدیو و فلش کوییزهای زیبا بسازید. برای ساخت کوییز انواع مختلف سوال قابل تنظیم است، مانند سوال های ۴ گزینه ای،سوالات تشریحی،سوالات صحیح غلط و ۱۸ نوع دیگر از سوالات که در نرم افزار تعبیه شده است. با وجود امکان قرار دادن عکس،ویدیو،صدا و متن میتوانید ضمن زیباسازی فضای کوییز از سوالات ویدیو و تصویری نیز استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار با داشتن قابلیت نوشتن سمبل های ریاضی و فیزیک و شیمی برای ساخت کوییزهای مربوط به این دروس نیز مناسب می باشد. یکی از امکانات فوق العاده نرم افزار وجود نوعی سیستم هوشمند است به این صورت که میتواند تعیین کرد که اگر تست شونده ای جواب سوال را درست یا غلط داد ، یا گزینه ای خاص را انتخاب کرد ، سوال یا سوالات بعدی برای متفاوت باشد. قابلیت محدود کردن زمان و تعداد پاسخ های غلط نیز وجود دارد. با توجه به مهم بودن ظاهر کوییز ، نرم افزار دارای قالب های از پیش طراحی شده است که کاربران میتوانند ضمن انتخاب آنها به شخصی سازی آنها نیز بپردازند. در انتها نیز برای مشخص شدن نتیجه کوییز انجام شده میتواند مشخص کرد که پاسخ در قالب فایل متنی منتشر شود و یا اینکه پاسخ امتحان به ایمیلی خاص ارسال شود. برای استفاده از کوییز ساخته شده نیز میتوانید آن را در قالب فایل فلش ذخیره نمایید یا به صورت فایل exe استفاده نمایید.

 

Wondershare QuizCreator طراحی کوییزهای نرم افزاری Wondershare QuizCreator 4.5.1.0

 

 

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 173 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Blumentals Program Protector نرم افزاری کاربردی و کوچک است که به وسیله آن کاربر میتواند به راحتی هرچه تمام تر نسبت به قفل کردن انواع نرم افزارها و بازی و به طور کل فایل های اجرایی اقدام کند. بدین ترتیب برای اجرای نرم افزارهای قفل شده کاربران عادی نیاز به وارد کردن پسورد دارند و بدون داشتن پسورد نرم افزارهای قفل شده به هیچ وجه قابل اجرا نیستند. این موضوع میتواند در حفظ امنیت ویندوز کمکتان کند و یا اگر افراد مختلف و کودکان از سیستم استفاده میکند بتوانید برای نرم افزارها و بازی ها کنترل داشته باشید و کسی بدون اجازه شما توانایی اجرای نرم افزارهای قفل شده را نداشته باشد. شما میتوانید برای هر نرم افزار پسورد جداگانه ای قرار دهید و به این صورت میتوانید به هرکس پسورد مربوط به نرم افزار مورد کاربردش را بدهید و این موضوع نیز در امنیت هرچه بیشتر یاریتان میکند و اینطور نخواهد بود که با لو رفتن یک پسورد تمامی نرم افزارها قابل اجرا باشند. همچنین خود نرم افزار به وسیله پسوردی مجزا که در ابتداا به آن خواهید داد محافظت خواهد شد. کاربرد با نرم افزار بسیار ساده است و به سادگی اضافه کردن و ارائه پسورد و پایان کار خواهد بود.

 

bluementals program protector قفل کردن نرم افزارها Blumentals Program Protector v4.6

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 13 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

مجموعه از جدیدترین محافط صفحه های طبیعت را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی می توانید در ویندوز های XP , 7 و … از آن ها بهره ببرید . اسکین سیورها تصاویر و یا انیمیشن های متحرکی هستند که در صورت کارنکردن کاربر با ویندوز در یک زمان قابل تنظیم ، به صورت خودکار برروی صفحه نمایش ، به نمایش در می آیند که کاملاً قابل تنظیم هستند و باعث صرفه جویی در انرژزی می شوند .

 

Colors Of Nature Screensaver دانلود اسکرین سیورهای طبیعت Colors Of Nature Screensaver 2013

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 17 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

 

EarthView نمایش زیبای کره زمین در ویندوز Desksoft EarthView 4.3.1

 

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 46 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Distortion Icon – آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۵۲ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت ICO ، PNG و PSD هستند .

 

Distortion Icon دانلود مجموعه 68 آیکون زیبا با عنوان Distortion Icon

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 1,294
  • بازدید کلی : 17,650
  • کدهای اختصاصی