loading...
پی سی فور دانلود|بازی،نرم افزار،انیمیشن،فیلم،موبایل،کتاب
امیر رضا اکبری بازدید : 16 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

GiliSoft Video Editor نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, MP4, WMV, SWF,3GP, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, ASF و دیگر فرمت های معمول دنیای مالتی مدیا میتواند نسبت به ویرایش آنها اقدام نماید. نرم افزار ترکیبی از ابزارهای برش قاب ویدیو، ادغام و چسباندن ویدئو، تقسیم و جدا کردن ویدئو، تبدیل فرمت ویدیو، اضافه کردن واترمارک روی ویدیو، اضافه کردن زیرنویس، چرخش ویدیو، عکس گرفتن از روی ویدیو، تنظیم روشنایی، اضافه کردن افکت روی ویدیو و دیگر ابزار ویرایش که در ادامه آنها را نام خواهید برد. ابزار برش قاب ویدیو کمک میکند که در صحنه های دلخواه نسبت به برش برخی از قسمت های قاب اقدام کنید. ادغام و چسباندن ویدیو در یکی کردن چندین فایل ویدیو یاریتان میدهد. تقسیم و جداکردن ویدیو نیز کمک میکند تا یک ویدیو را به چندین فایل ویدویی تقسیم کنید و قسمت های ناخواسته را حذف کنید. تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی نیز امکان پذیر است با پشتیبانی از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, and FLV و فرمت های صوتی نظیر MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, MP2, and OGG. استخراج و گرفتن صدای ویدیو و ذخیره آن با فرمت های صوتی و همچنین قرار دادن صدای جدا از صدای اصلی فیلم روی ویدیو از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. در زمینه قرار دادن افکت روی ویدیو نرم افزار دارای ۱۴ افکت می باشد که برخی از آنها شامل black and white, old photographs, relief می باشد. قرار دادن واترمارک و زیرنویس هایی با فرمت ASS, SRT نیز از امکانات تکمیلی نرم افزار محسوب می شود.

 

gilisoft video editor ابزار کامل ویرایش فایل های ویدیویی GiliSoft Video Editor 6.0.0

 

امیر رضا اکبری بازدید : 17 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Cyberarms Intrusion Detection نرم افزار امنیتی مکمل است که در کنار فایروال و آنتی ویروس میتواند امنیتی بی نظیر را برایتان فراهم آورد. این نرم افزار مفید و قابل اطمینان طراحی شده برای تشخیص نفوذ هکرها و جلوگیری از آنها می باشد. تشخیص نفوذ و سیستم دفاع (IDDS) با بررسی لاگ ها به نفوذها واکنش نشان می دهد. هنگامی که یک "پسر بد" به شناخته شد، او را از دسترسی به هر یک از از بخش های ویندوز جلوگیری میکند و شانس دوم به هکرها نمی دهد. IDDS یک سیستم محافظتی است که خرابکاریهای در حال وقوع روی شبکه را شناسایی می کند. روش کار به این صورت است که با استفاده از تشخیص نفوذ که شامل مراحل جمع آوری اطلاعات ، پویش پورتها ، به دست آوری کنترل کامپیوترها و نهایتا هک کردن می باشد ، می تواند نفوذ خرابکاریها را گزارش و کنترل کند.از قابلیتهای دیگر IDS ، امکان تشخیص ترافیک غیرمتعارف از بیرون به داخل شبکه و اعلام آن به مدیر شبکه و یا بستن ارتباطهای مشکوک و مظنون می باشد.ابزار IDDS قابلیت تشخیص حملات از طرف کاربران داخلی و کاربران خارجی را دارد.بر خلاف نظر عمومی که معتقدند هر نرم افزاری را می توان به جای IDDS استفاده کرد، دستگاههای امنیتی دیگر نظیر فایروال نمی توانند به عنوان IDDS مورد استفاده قرار گیرند. بدین ترتیب شما با استفاده نرم افزار Cyberarms Intrusion Detection امنیت بیشتری در دنیای اینترنت و شبکه خواهید داشت.

 

Cyberarms Intrusion Detection افزایش امنیت بیشتر در اینترنت و شبکه Cyberarms Intrusion Detection 2.1.4

 

امیر رضا اکبری بازدید : 21 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

شرکت Frima Studio دومین سری از بازی محبوب نبرد زامبی رو منتشر کرد.وقتی جنگی صورت بگیرد بین دو گروه و سرکرده گروه ها دانشمندان دیوانه ای باشند چیزی جز نابودی از پایان بازی نمیتوان انتظار داشت.جایگاه خود را در نبرد حماسی بین دو دانشمند دیوانه مشخص کیند! دانشمندی که شاگردش بر علیه اون قیام کرده و با ارتش زامبی ها به قلعه اون حمله کرده است! در این بازی که در سبک استراتژی و شبیه سازی است شما ارتشی از انواع زامبی ها در اختیار دارید از زامبی جاسوس و تعمیرکار گرفته تا سامورایی! و با برنامه ریزی دقیق باید بر زامبی های دشمن پیروز شوید.

Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge PC-SKIDROW

 

Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge pc cover دانلود بازی Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge برای PC

 

امیر رضا اکبری بازدید : 19 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و آیفون برای کامپیوتر توسط شرکت Crescent Moon Games منتشر شد.بازی Ravensword Shadowlands در سبک نقش آفرینی و اکشن میباشد که توسط استدیو  Crescent Moon Games ساخته و ابتدا برای اندروید عرضه گردیده بود، هم اکنون برای PC نیز منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده جوان می بایستی به اکتشاف جهانی که در آن دارای جزئیات خوبی میباشد پرداخته، صدها آیتم های مختلف را جمع آوری نموده، از سلاح های قدرتمند همچون تیروکمان، چکش و شمشیر استفاده کرده و بر مهارت خود در بازی بیافزایید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید.گرافیک بازی عالیست و شما را یاد بازی محبوب گاتایک خواهد انداخت!

Ravensword Shadowlands PC-SKIDROW

 

Ravensword Shadowlands pc cover دانلود بازی Ravensword Shadowlands برای PC

 

امیر رضا اکبری بازدید : 35 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

 

moen32 فرهنگ لغت معین   نسخه 3.2

امیر رضا اکبری بازدید : 29 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 

How Its Made Dream Cars دانلود مستند How Its Made Dream Cars

  

نام مستند : How Its Made Dream Cars

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۲ دقیقه

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زبان: انگلیسی

خلاصه داستان:عنوان مجموعه مستندی فوق العاده در مورد فرآیند جذاب تولید ابرخودروهای امروزی است . در این مجموعه با چگونگی ساخت بهترین اتومبیل ها از مراحل اولیه تولید تا محصول نهایی همراه می شویم . این مجموعه محصول شبکه Science است که با محتوایی جذاب و آموزنده در سال ۲۰۱۳ تولید شده است . اگر شما از علاقمندان اتومبیل های امروزی هستید و آشنایی با روند تولید این اتومبیل ها برایتان جذاب است ، این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید.

 

امیر رضا اکبری بازدید : 13 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

بازی BADLAND یک بازی ماجراجویی می باشد که برنده جوایز زیادی در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است. بازی در یک جنگل پر از درخت و گل و حیوانات روی می‌دهد. با اینکه جنگل خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل بپردازید تا مشکلات موجود در آن را پیدا کنید. این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ی کاملاً متنوع است و علاوه بر آن دارای حالت چندنفره یا Multiplayer است که در آن تا ۴ نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند. در دو آپدیت جدید بازی بیش ۲۰ مرحله‌ی جدید در بخش Day II بازی اضافه شده است. این بازی حالا بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده است و بسیار موفق بوده. 

 

badland android بازی محبوب و سرگرم کننده  BADLAND 1.7   اندروید

 

امیر رضا اکبری بازدید : 19 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی Downloadha ، مجموعه ای از ۶۵ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

Landscapes HD Wallpapers  مجموعه ۶۵ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Wallpapers

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 1,408
  • بازدید کلی : 17,764
  • کدهای اختصاصی