loading...
پی سی فور دانلود|بازی،نرم افزار،انیمیشن،فیلم،موبایل،کتاب
امیر رضا اکبری بازدید : 28 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.9 Final

 

امیر رضا اکبری بازدید : 34 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

MKVToolnix نرم افزاری رایگان و پرکاربرد است که کاربران میتوانند با استفاده از آن نسبت به ادغام چندین زیرنویس و چند صدا برروی فایل های MKV اقدام کنند. همانطور که میدانید فایل های mkv که مخفف matorska هستند به دلیل حجم پایین و حفظ کیفیت بالا در زمینه فایل های ویدیویی مخصوصاً فیلم ها و مستندها استفاده فراوانی دارند و اکثر فیلم ها و مستندها در اینترنت با این فرمت منتشر می شوند. اگر قصد دارید زیرنویس فیلمی را به آن بچسبانید و دیگر نیازی به فایل srt زیرنویس ان هنگام نمایش نداشته باشید و به راحتی زیرنویس به صورت خودکار رو فیلم mkv نمایش داده شود ، میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. همانطور که گفتیم میتوانید چندین زیرنویس را به فایل اضافه کنید تا کاربر مشاهده کننده هنگام نمایش بتواند زیرنویس های مختلف را انتخاب کند. قابلیت چسباندن چندین صدا نیز وجود دارد که در زمینه فیلم های دوبله شده یاری دهنده هست. در طرف مقابل قابلیت استخراج زیرنویس چسبانده شده به ویدیو نیز توسط MKVToolnix وجود دارد.

 

MKVToolnix چسباندن زیرنویس و صدا به mkv با نرم افزار MKVToolnix 6.6.0

 

 

امیر رضا اکبری بازدید : 16 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
دانلودBattery Stats Plus - نرم افزار موبایل آنالیز باتری

با این برنامه خواهید توانست موارد پر مصرف را یافته و کنترل کنید. این مورد ها شامل CPU، شبکه، GPS، حسگر، ساعت بیدارباش و ... است. آمار باتری برای هر برنامه آنالیز می شود و تخلیه باتری را بطور خودکار شناسایی می کند. برآورد کردن عمر باتری و نظارت بر آن، از دیگر وضایف این برنامه است. در این نسخه برنامه به طور کامل با اندروید Kit Kat هماهنگ شده است.

امیر رضا اکبری بازدید : 400 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود Land Grabbers - بازی تصرف کنندگان جهان

از ارتش قدرتمند خود برای تسخیر جهان استفاده کنید!
LandGrabbers یک بازی سرگرم کننده استراتژی است که داستان آن در قرون وسطی به وقوع می پیوندد. در زمان قلعه ها، شوالیه ها و جنگ های صلیبی شما بعنوان یک فرمانده نظامی بازی خواهید کرد که تصمیم گرفته جهان را به تصرف خود در آورد. شما می تواند خود را در این بازی به چالش کشیده و ارتش خود را در جنگل ها، کویر و یا سرزمین های عجیب زمستانی رهبری کنید.

امیر رضا اکبری بازدید : 28 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Star Wars II v1.0.1 - پرندگان خشمگین جنگ ستارگان 2

سرانجام نسخه جدید از سری بازی های محبوب و معروف پرندگان خشمگین را با عنوان Angry Birds Star Wars II توسط شرکت Rovio برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد. این بازی در روز اول انتشار موفق به کسب 5 ستاره در گوگل پلی شده و این نشان دهنده محبوب و موفق بودن این بازی است. داستان بازی همانند سری های قبل بوده و شما باید خوکها و موانع را با پرتاب پرندگان نابود کنید و به مراحل بعدی دست پیدا کنید. در Angry Birds Star Wars II تکنولوژی جدید TELEPODS راهی جدید برای گسترش تجربه فراتر از برنامه وجود دارد همچنین تمامی شخصیت ها در بازی وجود دارند با این تفاوت که +30 شخصیت به بازی اضافه شده است. خوک شرور prequel هم در بازی وجود دارد! گرافیک بازی در مقایسه با سری های قبل زرق و برق دار تر شده است و مکان های جدید و دستاورد های چالش برانگیزی به بازی اضافه شده است.

امیر رضا اکبری بازدید : 45 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود Storm Chasers 2008: S02 - مستند طوفان های سهمگین: فصل دوم

مستند "طوفان های سهمگین" مستندی هیجان انگیز درباره خشم آب و هوا و آسمان که با 4 سلاح خود یعنی آب ،باد ،سرما و گرما همواره تهدیدی جدی و وحشتناک برای حیات زمین و موجودات زنده به خصوص انسان که با وجود همه پیشرفت و سلطنت خود بر زمین هنوز نتوانسته این تهدید جدی طبیعت را از پیش روی بردارد.

امیر رضا اکبری بازدید : 13 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود فونت عربی محيرنى - SC LUJAYN

شما کاربران گرامی شاهد فونت عربی محيرنى با فرمت TTF هستید. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی پروژه های مذهبی، اسلامی خود استفاده کنند.

امیر رضا اکبری بازدید : 21 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Rugby League Live 2: World Cup Edition PAL XBOX 360 - بازی راگبی لیگ زنده 2: نسخه جام جهانی برای ایکس باکس 360

بازی Rugby League Live 2: World Cup Edition را میتوان بزرگترین رویداد لیگ راگبی در این سیاره با بازی های ویدئویی به شمار آورد با این تفاوت که این بازی دارای مجوز رسمی و انحصاری برای جام جهانی راگبی لیگ 2013 از سازمان راگبی به میزبانی انگلستان و ولز است. این بازی توسط Tru Blue Games ساخت و طراحی شده و شرکت Alternative Software این بازی را برای کنسول های XBOX 360 منتشر نمود. در بازی Rugby League Live 2: World Cup Edition طعم یک بازی حرفه ای راگبی را با تمام و شور و هیجانش خواهید چشید، رقابت های ملی و همچنین دعوت به کسب جام های مختلف در این بازی بصورت واقعی شبیه سازی شده است و سازنده سعی کرده یک بازی فوق العاده زیبا را در ذهن گیمر تداعی کند. بازی دارای 7 واحد سنجش محیط زمین RLWC2013 جدید علاوه بر 34 واحد سنجش محیط زمین از استرالیا، نیوزیلند و انگلستان است، 11 تیم ملی به کشور علاوه بر بیش از 100 لیگ ها و تیم های NRL، لیگ برتر، مسابقات قهرمانی تعاونی، NSW و QLD و ... در این بازی بصورت واقعی شبیه سازی شده اند که می تواند نظر هر گیمری را بخودش جلب کند.


بازی بسیار وسیع ساخته شده و بازی از نظر گرافیکی بسیار خود بهره برداری شده است، همچنین چهره سازی پویا و با سیستم کنترل طبیعی تر از بخش های دیگر این بازی هستند، همچنین بازی در 16 استادیوم رسمی برگزار می شود که استادیوم بصورت کاملاً واقعی شبیه سازی شده اند.

امیر رضا اکبری بازدید : 22 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود Native Instruments Komplete 8 - نرم افزار صداگذاری و ساخت موسیقی برای ویندوز و مک

 

Native Instruments Komplete یک نرم افزار با یک محموعه عظیم می باشد که شما را کمک می کند تا یک موزیک حرفه ای بسازید. بایستی گفت این نرم افزار در امر صدا سازی برای فیلم می تواند کمک بسیار شایانی داشته باشد . این نرم افزار شامل یک پایگاه بسیار عظیم از صدا ها، موزیک های کوتاه و ... را دارد که در امر صدا سازی بسیار کمک خواهد کرد.

امیر رضا اکبری بازدید : 17 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود Quick Heal Internet Security 2013 v14.00 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار و فایروال

Quick Heal Internet Security محصول امنیتی قدرتمندی از شرکت Quick Heal است، که این کمپانی در کشور هندوستان می باشد. این نرم افزار از تمامی فایل ها و پوشه های شما در برابر ویروس ها و دیگر تهدیدات محافظت می کند. همچنین می تواند ایمیل ها ی شما را برای اسپم ها و پیوست های خطرناک بررسی کند. آنتی ویروس این مجموعه ی امنیتی برای شما امکان اسکن کامل کامپیوتر و یا انجام یک اسکن سفارشی را فراهم خواهد کرد. Quick Heal Internet Security همچنین دارای یک فایروال قدرتمند و حفاظت در برابر فیشینگ و نرم افزارهای مخرب است. پدر و مادرها می توانند با استفاده از قابلیت کنترل والدین این نرم افزار دسترسی کودکان به وب سایت های خاصی را محدود کرده  و بر استفاده کودکان خود از اینترنت نظارت و مدیریت کامل داشته باشند. در طول اسکن کامپیوتر این برنامه تنها به 260 مگابایت از حافظه نیاز داشته و تأثیر بسیار اندکی بر روی عملکرد سیستم می گذارد. Quick Heal Internet Security یک نرم افزار امنیتی بسیار قابل اعتماد است که می تواند به شما در کنترل دسترسی به اینترنت و محافظت از کامپیوتر در برابر تهدیدات ویروس ها کمک کند.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 478
  • بازدید سال : 1,361
  • بازدید کلی : 17,717
  • کدهای اختصاصی